Kevät 2024

Kevään 2024 ryhmät ovat seuraavat:

Kevätkausi käynnistyy seuraavasti:
Nassikat tiistaisin alkaen 9.1.  klo 17-18
Painikoulu torstaisin alkaen 11.11. klo 17-18
kisaryhmä tiistaisin ja torstaisi klo 18-20 ja perjantaisin klo 17-18.30

Ilmoittautuminen tapahtuu Suomisportin järjestelmän kautta.
Ilmoittautuessasi valitse seuraksi Mukkula Riento, jonka tapahtumaan liityt.

Kun ilmoittaudut kevään ryhmiin, niin muista ilmoittautua myös seuran jäseneksi, jollet ole jo liittynyt syyskaudella tai aiemmin:

Liity Mukkulan Riennon jäseneksi

Ilmoittaudu ryhmiin/Registration:
Suomisport

Nassikkapaini 4-8-vuotiaat/Group for 4 to 8 years old children

• tiistaisin klo 17-18
  • kausimaksu: 110 €/kausi, sisältää Painiliiton harrastajalisenssin (lisenssi voimassa kalenterivuoden)
  • lisäksi seuran jäsenmaksu 35 €/kalenterivuosi (keväällä maksaneilta ei peritä syyskaudella)
  • kolme ilmaista kokeilukertaa
  • ei edellytä aiempaa kokemusta painista/no former experience in wrestling needed
  • valmentajat: Antti Mäkelä ja Tommi Nurminen

Painikoulu yli 7-vuotiaat/Group for over 7 years old

• torstaisin klo 17-18
  • kolme ilmaista kokeilukertaa
  • ei tarvitse olla aiempaa kokemusta painista/no former experience in wrestling needed
  • valmentajat: Matti Kettunen ja Juha Heilala

Kisaryhmä/ Competition group

• tiistaisin klo 18-20
  • torstaisin klo 18-20
  • perjantaisin klo 17-18.30
  • valmentaja: Tapio Lattu
  • kausimaksu: 140 €/kausi
  • kausimaksusta ja jäsenmaksusta toimitetaan erilliset laskut
  • kilpailuissa käyvien tulee itse hankkia Painiliiton kilpailulisenssi

Varusteet nassikkapainiin ja painikouluun

Painiharrastusta aloitellessa ei ole tarvetta investoida mihinkään erityisiin varusteisiin. Harjoituksiin riittää sortsit tai verkkahousut (mieluiten sellaiset, joissa ei ole vetoketjuja, jotka voivat raapia painikaveria), t-paita sekä sisäpelikengät tai jumppatossut (pelkät sukat ovat useinkin liian liukkaat ja paljain jaloin ei painimatolla saa treenata). Lisäksi juomapullo raikkaalla vedellä varustettuna on hyvä olla mukana, koska treeneissä tulee taatusti lämmin.
Tärkeää on huomioida myös, että pidetään kynnet lyhyinä, jotta niillä ei raavi painikaveria.

Mukkulan Riento tarjoaa myös mahdollisuutta tutustua painin ihmeelliseen maailmaan koulun liikuntatuntien yhteydessä.
Tutustuminen tapahtuu valmentaja Tapio Latun johdolla.

Jos kiinnostuitte lajikokeilusta, niin olkaa yhteydessä sähköpostitse: mukkulanriento.paini@gmail.com