Majoituspaketit

Jos haluat vielä varata majoituksia Pajulahdesta, niin täytä alla oleva lomake, niin selvitämme Pajulahdesta, onko heillä vielä majoituksia tarjolla. Hinnat ja peruutus/muutosehdot ovat edelleen alla olevat.

Tarjolla on seuraavanlaisia majoitusvaihtoehtoja
(huom!!! Pajulahti myy vain vuodepaikkoja, toivomuksia huonetyypistä otetaan vastaan ja pyritään toteuttamaan mahdollisuuksien mukaan):

1 hengen huonelisä +30 €/hlö/vrk

Mahdolliset muutokset:

HUOM! vain sairaus- tms. todistusta vastaan

• 4-14 vrk ennen kilpailua: 15 €/hlö/yö
  • 0-3 vrk ennen kilpailua: 25 €/hlö/yö
  • kuluton peruutus 2.11.2023 mennessä

Pajulahti EI yhdistele eri ilmoittautumisia/joukkueita samaan huoneeseen. Jos toivotte samaa huonetta jonkun toisen joukkueen kanssa, mainitkaa siitä majoitusilmoittautumisen Lisätietoja- kohdassa.

HUOM!!!
Jos teet muutoksia majoitusvarauksiin (lisäät/poistat/perut), laita näistä myös sähköposti: tanja.sirainen@gmail.com, niin varmistetaan, että muutokset päivittyvät varmasti, kiitos :)

HOTELLITASO (huoneita 2-6 hengelle)

hinnat:
75 €/aik./vrk sis. aamiainen
60 €/jun. 6-16 v/vrk sis. aamiainen
100 €/aik./vrk sis. täysihoito (aamiainen ja 2 lämmintä ateriaa)
80 €/jun. 6-16 v/vrk sis. täysihoito (aamiainen ja 2 lämmintä ateriaa)

Osassa huoneista lisäksi vuodesohva kahdelle pienelle lapselle tai yhdelle aikuiselle.

Hotellitason huonetyypit:

• 2 hengen huone, jossa vuodesohva kahdelle pienelle lapselle tai yhdelle aikuiselle
  • 4 hengen huone, jossa vuodesohva kahdelle pienelle lapselle tai yhdelle aikuiselle

Varauksen yhteydessä voi esittää toiveen huonetyypistä, varaustoiveet pyritään toteuttamaan mahdollisuuksien mukaan.

Majoituksien jälkitiedustelut

Opistotasossa ei ole enää vapaita paikkoja.

Laita alla olevalla lomakkeella kysely majoituksista, niin selvitämme Pajulahdesta, löytyykö heiltä vielä toivomaanne majoituista tai onko heillä ehdottaa jotain vastaavaa.
Laitamme teille kahden arkipäivän sisällä tiedon, että saadaanko majoitus toteutettua.

Huom! Näihin varauksiin pätee samat peruutus/muutosehdot kuin aiemmin tehtyihin varauksiin.
3.11 alkaen seuraavat peruutus/muutosehdot:

HUOM! vain sairaus- tms. todistusta vastaan

• 4-14 vrk ennen kilpailua: 15 €/hlö/yö
  • 0-3 vrk ennen kilpailua: 25 €/hlö/yö

Lisätiedot- kohdassa laita seuraavat tiedot majoittujista:
- kaikkien majoittujien nimet
- majoitustyppi (esim. juniori aamupalalla tai aikuinen täysihoito)
- mille öille varaat majoituksen kullekin
- ruoka-aineallergiat

Esim.